2014-01-20

Hoppsan!

Kikade in här i morse och upptäckte en såkallad "kuk i statistiken", ett uttryck jag har sett att många bloggerskor använder sig av när de ska beskriva att statistiken har gått upp. Ser att jag trots min än så länge kortlivade karriär som bloggare har fått många besökare dvs. Kul!

Anledningen till att jag startade den här bloggen är för att jag tycker det är dåligt med vettiga kvinnor i bloggvärlden. Kanske inte särskilt ödmjukt av mig att benämna mig själv som en "vettig kvinna", men jag hoppas i alla fall att jag kan få spy ur mig något som varken är rabiatfeministiskt eller totalbimbo-igt, alltför modecentrerat eller extrempolitiskt. Jag är ingen van skribent, jag är dålig på fina ord och jag är väl en av de stackars satarna som faktiskt tycker att en bör använda sig av sunt förnuft, oavsett. God ton är bra skit också även om jag nog ibland kan vara dålig på att hålla huvudet kallt. Men jag ska göra mitt bästa.

Om ni känner er manade att följa på Bloglovin går det bra att göra det här:
Följ min blogg med Bloglovin

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är du väl värd!

din mamma sa...

Tackar tackar!

Malte Skogsnäs sa...

Välkommen! Dig ska jag följa.

din mamma sa...

Tack så mycket!